De beste oefeningen voor een strak achterwerk

Squats zijn écht niet de enige manier om een in shape booty te krijgen.
De beste oefeningen voor een strak achterwerk

Waarschijnlijk vliegen de squat-opmerkingen je om de oren. Als je mooie billen wil, moet je squats doen, anders kun je het wel schudden. Maar dat is niet waar. Squats zijn écht niet de enige manier om een in shape booty te krijgen.

Bootylicious

Tuurlijk, squats zijn wel goed voor je. Maar sommige mensen hebben gewoon een hekel aan deze saaie oefening, en anderen kunnen ze simpelweg niet uitvoeren door bijvoorbeeld problemen met de knieën. 

Lees ook: 6 dingen die je niet wist over je billen

Oefeningen

Wij introduceren daarom vier oefeningen die jouw billen liften, shapen en tonen. Je kunt deze oefeningen tot vier keer per week individueel of als circuit uitvoeren. Doe alle oefeningen drie keer in sets van 25 en bouw dit langzaam op. Ze zijn simpel en je kunt ze altijd en overal doen. En, heel belangrijk: er komt geen squat aan te pas.

Oefening 1 - Kneeling rear attitude

Oefening 2 - Glute bridges

Oefening 3 - Single leg deadlift

Oefening 4 - Rainbow

window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: 'alternating-thumbnails-a', container: 'taboola-below-article-5f01ad49d3746', placement: 'Below Article Thumbnails 2', target_type: 'mix' });