Zien: Anna Nooshin opent interactieve Instagram museum

De business babe is altijd bezig met het bedenken van gave concepten.
Zien: Anna Nooshin opent interactieve Instagram museum

Business babe Anna Nooshin is altijd bezig met het bedenken van gave concepten. Zo kwam de influencer op het idee om een museum te openen, wat het grootste interactieve Instagram museum van Europa belooft te worden.

The Upside Down

Na anderhalf jaar brainstormen en plannen is het bijna zo ver: 3 juli opent Anna's museum The Upside Down in Amsterdam zijn deuren. Als je gek bent op leuke foto's maken die je maar al te graag deelt met je sociale kringen, dan wil je hier naar toe. The Upside Down heeft 25 verschillende rooms en decors met elk een ander thema. Zo is er de 'Royal Room' waar je op je kop staat, ervaar je het leven onder zeeniveau in de 'Infinity Room', wandel je in 'Candyland' een chocolate shower in en hoor je muziek van allerlei Nederlandse talenten.

Meer dan alleen fun

Maar er is meer dan fun. Zo vertelt Anna namelijk dat ze niet 'gewoon' een Instagramwaardig museum wil neerzetten"We willen een verhaal vertellen over het Nederland van nu en bezoekers en creatieven de kans geven zich volledig in de ruimtes te ontplooien. Daarnaast is één van onze belangrijkste pijlers, naast entertainment, ook educatie en zullen wij ons bezig houden met lezingen en masterclasses waar ervaren content creators en influencers hun creatieve passie delen met onze bezoekers."

window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: 'alternating-thumbnails-a', container: 'taboola-below-article-5f00a1f1e5baa', placement: 'Below Article Thumbnails 2', target_type: 'mix' });