Afgelopen weekend werd de nieuwe Netflix-film Murder Mystery met Jennifer Aniston en Adam Sandler in de hoofdrol gereleased. Enne, dit was het grootste openingsweekend ooit voor de streamingdienst.
Miljoenen kijkers
Lees ook: Deze nieuwe Netflix serie is 100% bingewatch-waardig
In de eerste drie dagen wist de film bijna 31 miljoen accounts te trekken. Zo werd er vanaf 13,4 miljoen accounts gekeken in Amerika en Canada. Enne, daar kwamen nog eens 17,5 miljoen kijkers bij toen de rest van de wereld de film ook op Netflix konden zien.
ADAM SANDLER AND JENNIFER ANISTON BREAKING NEWS ALERT
— Netflix Is A Joke (@NetflixIsAJoke) 18 juni 2019
30,869,863 accounts watched Murder Mystery in its first 3 days - the biggest opening weekend ever for a Netflix Film. 13,374,914 accounts in the US and Canada, and 17,494,949 more worldwide.
Murder Mystery
In de film gaat een stel (Anniston en Sandler) op vakantie naar Europa waar ze uitgenodigd worden op een jacht van een miljonair. Wanneer deze miljonair wordt vermoord worden zij gezien als de hoofdverdachten. Dit levert uiteraard komische situaties op.
Bron: RTL Boulevard, Marie Claire | Beeld: Murder Mystery, Twitter, YouTube