Prinses Beatrix was deze week aanwezig bij de laatste Engelandvaarders-reünie. Het aantal leden dat nog in leven is, wordt steeds minder en een groot deel van de groep tikt inmiddels de 90 jaar aan. Dat is de reden dat ze niet langer bij elkaar komen. Het betrof deze keer dus een afscheidsbijeenkomst en daar wilde prinses Beatrix graag bij aanwezig zijn. Ook omdat het voor haar nauw aan het hart ligt.
Zoet
Lees ook: Zien: Meghan Markle in dezelfde jurk gespot als koningin Máxima


Bron: Libelle | Beeld: ANP