Dit coole merk brengt het uncoole 90’s haaraccessoire terug

Onder andere Bella Hadid is al met deze trend gespot!

Van schoudervullingen tot froufrou ruffels, op dit moment zien we heel wat trends uit de jaren negentig terugkomen. Maar net als je dacht dat je alles gezien had, was je er een vergeten: de (hele dure) haarscrunchie.

90’s are back
Demna Gvasalia de creative director van het Franse modehuis Balenciaga besloot de haarscrunchies weer terug te brengen in de Women Resort 18-collectie. Maar een haarscrunchie is natuurlijk veel te mainstream, dus noemt Balenciaga het gewoon ChouChou Bracelets. En hangen ze er een prijskaartje van 140 pond (ongeveer 160 euro) aan. Maar dan is ‘ie wel gemaakt in Italië en helemaal vervaardigd van lamshuid. En natúúrlijk is het Balenciaga logo erin gedrukt. Zie je ’t zitten? Je kunt ze hier in verschillende kleuren kopen.

 

 

Een bericht gedeeld door Balenciaga (@balenciaga) op

 

 

Een bericht gedeeld door Balenciaga (@balenciaga) op

 

Lees ook: Van deze sporty fashion items worden ook niet sporters blij

Bron: Beau Monde | Beeld: Getty Images 

 

Laatste nieuws