Gigi Hadid, het 22-jarige Amerikaanse topmodel neemt opnieuw het potlood in de hand voor een tweede samenwerking met schoenenmerk Stuart Weitzman. Dit kondigde het merk zelf aan. Dat doet Hadid goed de laatste tijd, want haar capsule collectie met Tommy Hilfiger en een limited edition make-up lijn voor cosmetica gigant Maybelline levert haar miljoenendeals op. Model turned designer? Noem het gerust dé marketingtrend van merken de afgelopen tien jaar. Het werkt. En niet zo'n klein beetje.
Limited edition
Op 15 november zullen de Weitzman-schappen wereldwijd gevuld worden met de nieuwste 'Eyelove' en 'Eyelovemore'-muiltjes. Nee, geen dijgrazende hakken of sexy pumps zoals je misschien verwacht had. Met deze lancering zal de blondine opnieuw zelf het gezicht zijn van de campagne, what else?
Schrijf je in
En al wordt er nog niets gecommuniceerd over hoe duur de schoen zal zijn, sterker nog; hoe de schoen er uit zal zien, raad het Amerikaanse merk al hun fans tóch aan om zich in te schrijven om kans te maken op de limited edition-schoenen. Als het succes even groot wordt als hun samenwerking vorig jaar kun je je best hier al aanmelden.
Lees ook: Gucci niet langer meer titelhouder populairste designermerk
Beeld: Getty Images