Louis Vuitton gaat weer bijzondere samenwerking aan met Unicef

Filantropisch nieuws uit modeland!

Louis Vuitton gaat weer bijzondere samenwerking aan met Unicef

Het Franse modehuis Louis Vuitton ontwerpt voor de tweede keer de exclusieve Silver Lockit-armband voor Unicef. Een nieuwe toevoeging dit jaar zijn de vijf kleuren waarin de armband verkrijgbaar is. De opbrengst van de Silver Lockit-armband gaat voor een deel naar Unicef, die er wereldwijd kinderen in nood mee helpt. 

Symbool voor bescherming

Achter het ontwerp van de Silver Lockit-armband zit een mooi verhaal. De armband is geïnspireerd op het slot dat Georges Vuitton in 1890 ontwierp om alle waardevolle spullen van zijn klanten mee te beschermen. Een mooi symbool voor bescherming, evenals een belofte om negen miljoen Syrische kinderen te helpen. 

Unicef blauw

Het juweel kost 250 euro en daarvan gaat maar liefst 100 euro naar het goede doel. Een betere smoes voor een aankoop kunnen wij niet verzinnen. De armband is in vijf kleuren verkrijgbaar: Unicef-blauw, roze, lila, geel en zwart. De Lockit-armband is te koop in alle Louis Vuitton-winkels en online.

Lees ook: Mart Visser werkt niet met te magere modellen

Beeld: Louis Vuitton