Zien: 56-jarige Julianne Moore is nieuwe gezicht van lingeriemerk

Wat is ze mooi!

Lees ook

Eerder schreven we al dat Julianne Moore het nieuwe gezicht is van Florale by Triumph, het nieuwe exclusieve sub merk van lingeriemerk Triumph. Nu krijgen we kans om wat meer van de 56-jarige actrice te weten te komen door middel van een quick Q&A.

Julianne is op de kiek gezet door de welbekende modefotograaf Rankin, hij schetst een verhaal van de moderne vrouw met zelfvertrouwen en een tijdloze stijl. De collectie Florale by Triumph wordt gedragen door Julianne Moore en bevat flatterende items, gedecoreerd met bloemkant en rijke borduursels van irissen, dahlia’s en rozen. Wauw! Julianne Moore reageert: “Florale by Triumph vertegenwoordigd alles wat ik hoop uit te stralen in mijn stijl – het is elegant, tijdloos en ik voel me er mooi in.”

Hoe zou je je eigen stijl omschrijven?
“Ik denk ‘modern’.”

De campagne gaat over vrouwelijke zelfverzekerdheid, waarbij het niet uitmaakt hoe oud je bent of welke maat je hebt. Wanneer voel jij je het meest zelfverzekerd? 
“Als mijn vrienden me vertellen dat ik er mooi uitzie!”

Je bent vrienden met veel designers en je ziet er altijd geweldig uit op de rode loper. Vind je jezelf een fashionista? Heb je een favoriete stijl?
“Ik weet niet echt of ik een fashionista ben maar ik hou heel erg van kleding. Het is een privilege om al die geweldige en getalenteerde designers te ontmoeten en hun kleding te dragen. Daar heb ik echt geluk mee. Mode verandert constant, dus ik heb niet echt een favoriete stijl.”

Als een succesvolle vrouw, hoe vind je de balans tussen je carrière, je familie en je gezondheid?
“Ten eerste ben ik heel blij dat ik alles heb. Ik heb altijd een familie gewild evenals een carrière waar ik blij van werd. Het feit dat ik allebei heb houdt me gezond. Als het stressvol is op werk kom ik thuis bij een geweldige familie met veel liefde. Mijn familie geeft me de support die ik nodig heb om mijn werk goed uit te voeren. Ik geloof er echt in dat als je gelukkig wil zijn in het leven, dat je liefde en werk allebei nodig hebt.”

Hebben de modewereld en de filmwereld dingen gemeen?
“Ja, absoluut.  Ze zijn allebei geïnspireerd door leven en mensen en gecreëerd door iemands verbeelding.”

Wat is de eerste website die je bezoekt in de ochtend?
“The New York Times.  Ik wil graag weten wat er gebeurde toen ik sliep.”

Wat is je meest gebruikte app en waarom vind je hem zo handig?
“Ik kan eigenlijk niet geloven dat ik het zeg maar: Instagram. Ik gebruik het om mijn vrienden, designers en architecten te volgen die ik interessant vind. Ik gebruik ’t ook om te shoppen en heel soms om contact op te nemen met mensen.”

 

De collectie Florale by Triumph is vanaf september 2017 verkrijgbaar in de winkels en online.

Lees ook: kroost Angelina Jolie en Brad Pitt enorm gegroeid

Bron: Beau Monde | Beeld: Triumph

Laatste nieuws

Zie ook