Estée Lauder’s bekende borstkankercampagne bestaat 25 jaar

You go Estée!

Lees ook

Het roze lintje herkennen we natuurlijk uit duizenden. Het staat symbool voor borstgezondheid en werd 25 jaar geleden bedacht door powervrouw en idealist Evelyn H. Lauder.

In 1992 kon de vooruitstrevende Evelyn het gebrek aan kennis, middelen en financiering voor borstkanker niet meer verdragen en lanceerde ze de Breast Cancer Campaign. Sindsdien heeft Pink Ribbon maar liefst 70 miljoen dollar opgehaald voor dit goede doel.

Win-winsituatie
Net zoals voorgaande jaren bundelen vijf Estée Lauder-beautymerken hun krachten en zamelen zij geld in voor de Breast Cancer Research Foundation. Dit doen zij door vijf te gekke limited-edition beautyproducten te lanceren. Deze producten waar velen bij zweren – zoals de Dramatically Different Moisturizing Lotion van Clinique en de Advanced Night Repair van Estée Lauder – zijn in een nieuw jasje gestoken. Door deze wondermiddeltjes aan te schaffen, zul je dus niet alleen je donkere wallen helpen, maar ook de Breast Cancer Research Foundation. Win-win. 

Wil jij ook bijdragen aan een wereld zonder borstkanker? Hieronder vind je de link naar alle speciaal ontworpen Pink Ribbon-beautyproducten. 

CliniqueDramatically Different Moisturizing Lotion – € 54,50

 

Estée LauderLimited-edition Advanced Night Repair – € 120

 

AvedaHand Relief hydraterende crème – € 30

 

Estée Lauder Pink Ribbon Knockout Eyes Collection – € 55

 

OriginsDrink up Intensive Overnight Mask – €25

Ben je geïnteresseerd in het hele verhaal van Pink Ribbon, klik dan hier!

Lees ook: Dit antiverouderingsproduct is met 2.000 reviews een heuse hit op Amazon

Beeld: Estée Lauder

Laatste nieuws

Zie ook