Gabrielle ‘Coco’ Chanel wist van haar achternaam een wereldberoemd merk op te bouwen, maar ook 46 jaar na haar dood, is het merk Chanel nog steeds een wereldwijd succes.
Niet alleen de kleding, tassen en make-up lijn zijn een succesverhaal, ook met de parfums weet het designermerk menig vrouwenhart sneller te doen kloppen. Maar waar de geuren van het modehuis voorheen een hoofdstuk uit haar geschiedenis opriep, staat de volledig nieuwe geur voor de ultieme elegantie van de vrouw en weerspiegelt het dit keer de volledige persoonlijkheid van Gabrielle: haar onverzettelijke temperament en tegelijkertijd haar liefdevolle aard.
De nieuwe geur is ondanks dat bijna iedereen haar kent als Coco, vernoemd naar de echte naam van de beroemde ontwerpster: Gabrielle. Ook is het de eerste keer sinds vijftien jaar dat het Franse modehuis een nieuwe geur dat geen variatie op een bestaande geur is lanceert. De nieuwe parfum is zowel qua uiterlijk als inhoud dus in een geheel nieuw jasje gestoken en jij kan 'm vanaf aankomende vrijdag 1 september in huis halen.
Tot die tijd vind je hieronder de campagne met actrice Kristen Stewart in de hoofdrol en een exclusief interview met de man die het allemaal mogelijk heeft gemaakt. Enjoy!
Beeld: YouTube, iStock