Tiffany & Co. lanceert speciale herfstcampagne voor 180-jarig bestaan

Inclusief een vleugje Nederlands trots.

Tiffany & Co. lanceert speciale herfstcampagne voor 180-jarig bestaan

Tiffany & Co. schittert in vrijwel elke Hollywood-productie waar het om de liefde draait, en na bijna 180 jaar is het luxueuze sieradenmerk dan ook nog steeds mateloos populair. Deze herfst komt Tiffany’s, zoals het bedrijf door velen genoemd wordt, met een speciale campagne, waarbij individualisme en zelfexpressie centraal staan.

Het sieradenmerk wist onder andere Zoë Kravitz, Elle Fanning en Annie Clark te strikken om het gezicht van de campagne te zijn. Kravitz, die begin deze maand onthulde ook het gezicht voor de Yves Saint Laurent te zijn, is trots dat ze ook deze campagne op haar cv mag zetten. “It's an honor to be a part of the Tiffany family. I think Tiffany is such a New York staple. When I think of what it is to be a lady, I think of Tiffany". 

Ook een vleugje Nederlands trots mocht bij deze campagne niet ontbreken. Al het beeldmateriaal van de herfstcampagne werd geschoten door het Nederlandse fotografenduo Inez & Vinoodh, zowel de portretten als de video met het behind the scenes-materiaal.

Hieronder vind je alvast de eerste beelden.

Lees ook: Zoë Kravitz is nieuwe gezicht van YSL

Beeld: iStock