Zien: Lingeriemerk La Perla is gek op Nederlandse kunst

Kendall Jenner is wederom het gezicht van de campagne.

Lees ook

Hoewel het nog volop zomer is, loopt de modewereld alweer een paar stappen voor. Voor grote modemerken is deze periode hét moment om hun herfst-winter 2017-18-campagnes te lanceren, en wij verwelkomen al die frisse mode-inspiratie met open armen; wie is het gezicht van de campagne, welke topfotograaf schoot ‘m en wat gaan we dragen? Zo is de nieuwe campagne van het Italiaanse lingeriemerk La Perla een mooie binnenkomer! Marie Claire kreeg een exclusieve sneak peek backstage bij de shoot, door fotografenduo Mert & Marcus.

Hollandsch glorie
Niet alleen is model Kendall Jenner het gezicht van de nieuwe campagne, het merk is gek op Nederlandse kunst. La Perla’s creatief directeur Julie Haart liet zich voor deze uiterst romantische collectie inspireren door het werk van barokke en pre-rafaëlitische schilders Rachel Ruysch en Lourens Alma-Tadema. Onze nationale trots krijgt een flinke oppepper door deze vertaling van echte Hollandsch glorie. In lijn met hun modeshow in februari van dit jaar is ook de campagne een wervelwind van rondvliegend fruit en botanische details. In een jungle van wilde bloemen omarmt Kendal Jenner de perfecte groene chaos met haar tijdloze schoonheid en sterke persoonlijkheid. We worden er al lyrisch van, you see?

Na de succesvolle lancering van La Perla’s eerste ready-to-wear- en haute couture-collectie vorig jaar, kunnen we voortaan spreken van meer dan een alleen een lingeriemerk. Deze tweede collectie bestaat naast prachtige kanten lingeriesetjes en badmode ook uit maatpakken, schoenen en leren accessoires.

Lees ook: Yves Saint Laurent krijgt museum in Marrakech

Beeld: La Perla

Laatste nieuws

Zie ook