Lena Dunham strijdt voor het zelfvertrouwen van vrouwen

#DifferenceMaker

Lees ook

In samenwerking met Lena Dunham wil Clinique de wereldwijde #DifferenceMaker-campagne in de spotlights zetten. Dit doen ze door een spraakmakende podcast op te nemen om de boodschap van de op verandering gerichte campagne te verspreiden. 

In de podcast kletst de Girls-actrice met Global Brand President van Clinique Jane Lauder, Golden Globe-winnares Gina Rodriguez en actrices Erendira Ibarra en Jessica Nkosi over het belang van het versterken van zelfvertrouwen bij vrouwen. Ze discussiëren over het feit dat één verandering al het verschil kan maken. Lena Dunham treedt in de podcast op als interviewer en spreekt haar gasten één op één over het versterken van het zelfvertrouwen.

De podcast is een tevens een kick-off van het tweede seizoen van Lena Dunham’s populaire podcastserie ‘Woman of the Hour’. Deze serie – waarvan de eerste aflevering in 2015 verscheen – werd al snel de meest gedownloade podcast in de States én in de rest van de wereld.

Je kunt de podcasts hier downloaden.

Statement: Lena Dunham wil nooit meer gephotoshopt worden >

Beeld: Getty Images

Laatste nieuws

Zie ook