Zien: H&M’s nieuwe campagne is een ode aan álle vrouwen

Echter dan dit kan haast niet.

Lees ook

De modewereld besteedt steeds vaker positieve aandacht aan de vollere vrouw. Want ondanks het beeld dat de media schetst, is maatje 34 absoluut geen standaard, en daar raken gelukkig steeds meer merken van doordrongen. Zo ook H&M, die dat nog eens bevestigt met de nieuwe najaarscampagne.

Niet alleen volslanke vrouwen schitteren in het spotje, ook verschillende etniciteiten en leeftijden passeren de revue. Daarnaast zien we een vrouw die in bed geniet van een groot bord friet, want ook dat moet af en toe kunnen! Op de achtergrond klinkt een versie van het nummer ‘She’s a lady’ van Tom Jones. 

Normale lichamen? Check. Verschillende types? Check. Allerlei leeftijden? Check. Dit is misschien wel de meest realistische reclamespot allertijden. Kijk zelf maar!

Stylist Tim Gunn neemt het op voor vollere vrouwen in mode-industrie >

Bron: Metro UK | Beeld: KIJK, YouTube (H&M)

Laatste nieuws

Zie ook