Wauw: krachtige balletdanseres is nieuw model ST. studio

De beelden zijn geweldig.

Vrouwen met karakter; dát is waar ST. studio voor staat. En precies daarom hadden ze voor het herfst/winterseizoen geen betere keuze kunnen maken voor het campagnemodel dan dat ze nu hebben gedaan. Het merk zette balletdanseres Igone de Jongh voor de camera, hét voorbeeld van een krachtige vrouw met doorzettingsvermogen die ook haar zwakheden durft te laten zien.

Sterke vrouwen 

“ST. studio is gericht op volwassen vrouwen die energiek, ambitieus en eigenzinnig zijn”, aldus Olcay Gulsen, eigenaar van het merk. “Vandaar de slogan: ‘real character brought to life’. Igone is in mijn ogen zo’n vrouw. Zij heeft al vanaf haar vierde jaar haar karakter getoond, anders kom je niet zo ver. Ik ben heel blij dat Igone net zo enthousiast is over deze samenwerking als ik.”

Fotograaf kiekt balletdansers op straat en de beelden zijn betoverend >

Igone vertelt in hetzelfde persbericht dat ze zich vereerd voelt om hét gezicht van de herfst/wintercampagne van ST. studio te mogen zijn. “Door Olcays aanpak ben ik meer dan alleen maar een paspop. Ze kiest ook voor datgene waar ik voor sta en dat vind ik inspirerend. Olcay heeft met keihard werken een geweldig bedrijf opgebouwd en heeft het lef om in deze tijd een nieuw label te beginnen. Ik werk ook heel hard om in de balletwereld aan de top mee te kunnen blijven doen. Sterke vrouwen kunnen samen iets magisch veroorzaken. Ik hoop dat dat gelukt is met deze campagne.”

De collectie 

Wat we kunnen verwachten van de collectie? Een ode aan vrouwelijkheid, kunst en creativiteit middels klassieke vormen. Denk hierbij aan een krijtstreep jeans, lasercut A-lijn jurkje en een geruite blazer. Daarnaast origamidetails, kraaltjes en fringes die de items uniek maken. We can’t wait! Hieronder zie je alvast wat beelden van de campagne:

Gigi Hadid speelt hoofdrol in campagne Tommy Hilfigers nieuwe geur >

Fotografie: Pablo Delfos

Laatste nieuws