Gigi Hadid speelt hoofdrol in campagne Tommy Hilfiger’s nieuwe geur

Tommy Hilfiger had geen betere keuze kunnen maken!

Tommy had geen betere keuze kunnen maken.

Vandaag onthult Tommy Hilfiger zijn nieuwe geur The Girl, een fris en helder eau de parfum. Bij een nieuw parfum hoort een nieuwe campagne, en daarin staat niemand minder dan Gigi Hadid – global ambassador van het merk – centraal.

Verleidelijk, onbezorgd en speels

Voor de beelden verscheen het topmodel voor de camera van Mikael Jansson in New York. De campagne is geïnspireerd op Hilfiger’s iconische Eastcoast-stijl gecombineerd met de coole Californische twist van Gigi. “Het is leuk om in een campagne te verschijnen die verleidelijk, maar ook onbezorgd en speels is”, vertelt ze. “The Girl staat voor trouw aan jezelf zijn en tegelijkertijd plezier hebben. Voor mij is dat de waardering van elk moment, lachen met mezelf en me omringen met alles wat me gelukkig maakt.”

Wat volgens Gigi het fijne is aan de geur? “Hij is fris en niet te overweldigend. Het is een flirty fragrance voor een avond uit, maar even goed voor overdag.”

Gigi’s beautyroutine en tips

Bovendien onthult ze aan Tommy wat haar beautyroutine is. “Ik houd het vrij simpel. Mijn haar doe ik vaak in een staart of knot en qua make-up houd ik het eenvoudig. Ik gebruik alleen een bronzer, mascara en wat parfum en ga dan de deur uit. Geen gedoe voor mij als ik een dag vrij ben.”

Die gedachte past bij de beautytip van het model. “Less is more. Natuurlijk zijn er gelegenheden waar een glamourous look bij hoort, maar vaak houd ik het naturel.” Zonder een nude lipstick kan ze dan ook niet leven. “Het is een fijne basic die past bij iedere outfit en look.”

Tommy Hilfiger’s The Girl is vanaf 20 juli exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL. Wij kunnen niet wachten!

Gigi Hadid x Tommy Hilfiger THE GIRL campagne

Met deze simpele trucjes gaat je parfum veel langer mee >>

Laatste nieuws