Dit lingeriemerk stopte met photoshoppen en het resultaat is GEWELDIG

Eigenlijk hadden we niets anders verwacht. Het Amerikaanse lingerie- en kledingmerk

Eigenlijk hadden we niets anders verwacht.

Het Amerikaanse lingerie- en kledingmerk Aerie stopte twee jaar geleden met het photoshoppen van modellen in hun lingeriecampagnes. Het resultaat daarvan is verbluffend: het bedrijf boekte de afgelopen twee jaar – sinds het ontslag van photoshop dus – ongeveer twintig procent meer winst dan daarvoor.

In 2014 begon het bedrijf de #aerieREAL campagne. Onder de slogan ‘the real you is sexy’ plaatste het lingeriemerk hun nieuwste reclamefoto’s, waarop niet-geretoucheerde modellen prijkten – mét tattoos, een dun laagje vet en striae. En dat doen ze nu nog steeds.

Het merk zet zich duidelijk af tegen Victoria’s Secret, het grootste lingeriemerk uit Amerika dat vooral bekend staat om knappe modellen die in perfecte shape verkeren. Al moeten we eerlijk zeggen dat het verschil met deze modellen nauwelijks te zien is, want wat zien ze er stuk voor stuk prachtig uit. Kijk zelf maar:

Schermafbeelding 2016-05-29 om 17.29.27

Schermafbeelding 2016-05-29 om 17.29.44 Schermafbeelding 2016-05-29 om 17.30.00

Dit zijn de nieuwe work-out goeroes >

Beeld: Instagram (@aerie)

Laatste nieuws