8 healthy tussendoortjes voor je 16.00-uur-dipje

Hier 8 healthy tussendoortjes waarvoor je geen uren in de keuken hoeft te staan. Perfect voor je 16.00uur-dipje.

8 healthy tussendoortjes voor je 16.00-uur-dipje

Ook voor niet-keukenprinsessen

Klokslag 16.00 uur en je energielevel is tot een minimum gezakt, je ogen zijn vierkant en het enige wat je wilt is die cupcake naar binnen duwen. Doe het niet! Hier 8 healthy tussendoortjes waarvoor je geen uren in de keuken hoeft te staan.

Speltrijstwafel met amandelpastaAmandelpasta is net even wat gezonder dan de Calvé-pindakaas.

Hummusdip met rode- en gele-paprika-stengelsHet beste is als je de hummusdip zelf maakt (écht niet moeilijk), maar de variant uit een bakje mag ook – we hadden beloofd dat je niet de keuken in hoefde te duiken.

Bakje met stukjes appel met wat kaneel, walnoten en cranberry’sVoor de zoete trek.

Rode vruchten met kokosvlokkenDeze combi is ver-ruk-ke-lijk.

Gedroogd fruit, bijvoorbeeld appel en mangoNet snoep.

Edamame-boontjesInderdaad, de boontjes die je normaal altijd bij je sushi bestelt.

Speltcracker met paar schijfjes avocado, peper en zoutZo simpel, maar zó lekker.

Handje notenHoud het wel bij een handje.

Met deze 5 snacks eet je je huid mooi >