Dít is waarom je je naar de heropende H&M Bonneterie-store in Amsterdam wilt haasten

De vernieuwde flagship-winkel heeft alles wat je nodig hebt en meer.

H&M

Vorige week donderdag was het zover: de heropening van de H&M flagship-winkel in Amsterdam. De flagship-winkel is een van de zes winkels in Amsterdam die dit najaar heropend zijn door H&M. De winkel in het monumentale Bonneterie-pand aan het Rokin heeft niet alleen een geheel nieuwe look gekregen, het kent ook een compleet nieuw retailconcept. Enne, daarmee is het de eerste in Amsterdam!

Nieuw retailconcept

Een dagje shoppen in Amsterdam? Houd dan absoluut een paar uurtjes vrij voor de vernieuwde Bonneterie-store van H&M. In de zes-verdiepingen-tellende flagship-store vind je niet alleen de nieuwste kleding- en beautycollecties, ook vind je er een groot aantal nieuwe diensten en activaties. Denk bijvoorbeeld aan de 'Repair en Remake'-omgeving, waar je je oude kleding een tweede leven kunt geven door deze te laten repareren of te laten vermaken tot een new and unique piece.

Lokaal talent

H&M werkte voor de opening van de Bonneterie-store nauw samen met lokale makers 74th Avenue en David Paulsen, die kleding hebben ge-upcycled en vermaakt tot unieke stukken. Daarnaast vind je in het monumentale pand ook een 'Print on demand'-service. Hier kun je diverse creatieve prints kiezen van Nederlandse talenten. Tot en met eind december vind je hier prints van Selwyn Senatori, Laser 3.14, WIJCK en artiesten van het Moco Museum.

Lokaal talent moet gevierd worden, vindt H&M. Daarom zijn er in de vernieuwde winkels niet alleen H&M-producten te koop, maar ook local brands als Shop Ateljé en Atelier des Femmes. Ook uit de muziekboxen klinkt volop Nederlands muziektalent, zoals momenteel onder anderen Rimon, Safa Liron en Zoe Liva. Als klap op de vuurpijl neemt presentatrice Veronica van Hoogdalem elke maand vanuit de Bonneterie-store haar podcast Praat Muziek met me op.

Online en offline verbinden

Hoewel de vernieuwde H&M Bonneterie-store er amazing uitziet, moeten wij toegeven dat wij niet altijd de tijd hebben om uitgebreid te shoppen. Met één klik een item bestellen is dan ook wel zo makkelijk. H&M speelt op deze online-trend in door vanaf december regelmatig livestream shopping aan te bieden vanuit de winkel. Via deze service zullen winkelmedewerkers je live via online video's voorzien van de beste mode-inspiratie. Je hoeft de fashion items vervolgens niet op te speuren in de winkel, maar je kunt ze makkelijk online bestellen.

Ook het ontvangen en eventueel terugsturen van pakketjes wordt een stukje makkelijker in de vernieuwde flagship-winkel in Amsterdam. Het souterrain van de winkel is namelijk omgebouwd tot 'Postal service', vol met Budbee-lockers. Hier kun je je online orders ophalen, passen en weer terugsturen. Handig!