Elk jaar staan er weer meerdere modetrends centraal. Enkele items die dit jaar al een plekje in de spotlight bemachtigden zijn de cowboyhoed, de cropped blazer en gewaagde cut-outjurken, maar 2022 is blijkbaar óók het jaar van de logoriemen.
Logoriemen
Oké, oké, helemaal een verrassing is het niet dat logoriemen weer terug van weggeweest zijn. De riemen verdwenen nooit helemaal uit het straatbeeld, maar momenteel heeft het item een ware opleving. It-girls en hun equally well-dressed squads worden momenteel weer veel gespot met een logo belt. En eigenlijk hadden we de terugkerende populariteit wel kunnen voorspellen.
Eerder dit jaar werden verscheidene celebrities al gespot met de accessoire. Zo werd Jennifer Aniston gefotografeerd terwijl ze de beroemde Gucci logoriem droeg, evenals Kendall Jenner, Rosie Huntington-Whiteley en Dakota Johnson.
De logoriem heeft weer een plek veroverd in de kasten van celebrities, maar ook vele andere modeliefhebbers nemen de riem op in hun garderobe om hun outfit naar een hoger niveau te tillen. Wij verzamelden wat inspiratie voor je.
Dit bericht op Instagram bekijken
Dit bericht op Instagram bekijken
Dit bericht op Instagram bekijken
Dit bericht op Instagram bekijken
Dit bericht op Instagram bekijken
Dit bericht op Instagram bekijken
Dit bericht op Instagram bekijken
De Gucci-riem
Steeds meer modemerken komen met hun eigen logoriem. Toch is het exemplaar van Gucci niet meer van de modetroon af te stoten. De double G's blijven de populairste logoriem. Correctie: deze logoriem blijft het populairste item ever. Uit onderzoek van Lyst uit 2020 bleek namelijk dat deze logo belt het populairste item wereldwijd is.
Bron: Hollywood Reporter, Who What Wear, Lyst | Beeld: BrunoPress, Instagram