Drie succesvolle vrouwen delen hoe zij hun geld verdienen

Hoe hebben zij dit gedaan en wat kun jij ervan leren?

Heb jij een vriendin die veel geld heeft? Die wekelijks een paar keer uit eten gaat, altijd designer kleding draagt en een Porsche rijdt? In plaats van jaloers te zijn, kun je ook eens vragen hoe zij haar geld verdient. De kans is groot dat je er iets van kunt leren. Al zijn het maar kleine gewoontes die je kunt overnemen of boekentips krijgen voor interessante boeken. Wij zetten de verhalen van een aantal vrouwen op een rijtje.

1. Liv Boeree

Live Boeree is een Engelse bekendheid in de poker wereld. Bij poker avonden denken de meeste mensen aan mannen, maar Liv staat als vrouw haar mannetje in die wereld wel. Ze schijnt sinds 2018 ermee gestopt te zijn, maar heeft er veel geld mee verdiend. Op internet kun je lezen dat ze meer dan 3.5 miljoen dollar gewonnen heeft met live tournaments. Daarnaast is ze uitgeroepen tot Female Player of the Year in 2014, 2015 en 2016. Ze is een bekendheid in de pokerwereld en daarbuiten. Om poker te spelen hoef je tegenwoordig niet direct aan tournaments mee te doen, in de beste online gokhallen kun je ook poker spelen.

2. Sophia Amoruso

We verlaten het online casino maar blijven nog even op internet. Hier vinden we Sophia Amoruso, een succesvolle self-made zakenvrouw. Zij startte toen ze 22 was op eBay met haar account Nasty Gal Vintage. In 2006 nam dat een vlucht naar ongeveer een miljoen dollar opbrengst per jaar! In 2008 kwam dit abrupt tot een einde toen haar account gesloten werd door eBay. Wat het verhaal is, blijft onduidelijk. Wat daarna gebeurde, is wel bekend. Ze zette een fashionwebsite op met dezelfde naam. In 2008 had ze ongeveer $223.000 omzet, drie jaar later in 2011 was dit al richting de $23 miljoen. In 2016 ging het bedrijf failliet. Sindsdien is ze actief onder de naam ​​Girlboss Media (#girlboss) met content creatie voor vrouwen.

3. Arianna Huffington

De derde vrouw in deze lijst kun je zien als een influencer nog voor social media bestond. Zij is namelijk mede-oprichter van The Huffington Post! In 2011 is dit bedrijf verkocht voor 315 miljoen dollar. Arianna Huffington is een auteur, uitgever, columnist en actrice. Wat zij laat zien is dat influencer zijn niet iets van deze tijd is, maar verhalen delen tijdloos is. Wanneer een verhaal interessant is, is het het delen waard. Zoals ook de verhalen van deze drie succesvolle vrouwen in dit artikel.

Laat je inspireren om zelf ook te ondernemen, om actief bezig te gaan. Probeer dingen, haal je schouders op als het mislukt en wees veerkrachtig om tegenslagen de baas te blijven!

Laatste nieuws