Georgina Rodriguez is het nieuwe gezicht van GUESS Fall Winter 2023-campagne

'Ik voel me vereerd', deelt het model over de samenwerking.

Cannes - L’Ete Dernier Screening

Georgina Rodríguez is on fire. Na haar succesvolle Netflix-documentaire I Am Georgina en samenwerking met Elisabetta Franchi, mag het model zich nu ook het gezicht van de Fall Winter 2023-campagne van GUESS noemen.

FW 23 GUESS

Jawel, Georgina Rodríquez is het nieuwe gezicht van de Fall Winter 2023- en Marciana-campagne van GUESS. Niemand minder dan Paul Marciano, Chief Creative Officer voor Guess, regisseerde de campagne. De Italiaanse topfotograaf Nima Benati fotografeerde de campagne, die werd geschoten in het historische negentiende-eeuwse Santo Mauro Hotel in Madrid. In de prachtige tuinen en kamers van het hotel schittert Georgina als echte it-girl.

"We wilden een dag uit het leven van Georgina vastleggen, door een blik te werpen in het leven van deze betoverende superster", deelt Paul Marciano hierover. "We zijn verheugd om Georgina te verwelkomen in onze nieuwe campagne met GUESS en Marciano. Georgina is een sterke, zelfverzekerde en vastberaden vrouw. Deze campagne en locatie weerspiegelen niet alleen haar natuurlijke schoonheid, maar ook haar sensualiteit, dynamiek en innerlijke kracht, die de visie en stijl van de merken perfect interpreteren."

De nieuwe GUESS-collectie bestaat uit krachtige pakken, jurken, gebreide stukken en stoffen met glanzende en fluweelzachte texturen. Bekijk hieronder alvast een paar items:

Vereerd

Niet alleen het GUESS-team is enthousiast over deze samenwerking, ook Georgina is er dolblij mee. "Ik voel me vereerd dat ik ben uitgenodigd om mee te werken aan deze nieuwe campagne van GUESS en Marciano. Ik hou van het merk en de waarden die het vertegenwoordigt. Ik draag de collecties graag, omdat ik me er sterk en sexy door voel. Ze hebben een uitgesproken, vrouwelijk karakter en tegelijkertijd een tijdloze essentie."

Bron en Beeld: GUESS, NL Beeld / Abaca Press