Door de chaos van dagelijkse verplichtingen en hectische routines schiet een van de belangrijkste aspecten van selfcare er nog weleens bij in: haarverzorging. En dan bedoelen we meer dan het haar alleen met een shampootje en conditioner wassen. Gelukkig kun je jouw haar en hoofdhuid happy en healthy maken met Wella.
Wella-nieuws
Wella heeft leuk nieuws! Het haarverzorgingsmerk viert de herlancering van het grootste haarstylingsmerk Wellaflex én lanceert een nieuwe haarverdikkende tonic voor zichtbaar voller en dikker haar. De producten zijn verpakt in een nieuw jasje en zijn voorzien van dermatologisch geteste formules die ook jouw hoofdhuid beschermen. Musts voor je haircare-routine, dus. Wij delen waarom de producten thuishoren op jouw badkamerkastje.
Het houdt je haar in model
De Wellaflex Fullness Volume Ultra Strong Mousse zorgt ervoor dat je haar in model blijft. De mousse is lekker sterk en kan het haar tot wel 24 uur in model houden. Het fijne aan deze mousse? Je voelt niet dat er een product in je haar zit. Hallo, natural hair feel! De formule is vrij van siliconen en perfect voor fijn haar.
Het beschermt tegen UV-stralen
Met de Wellaflex Fullness Volume Ultra Strong Hairspray sla je twee vliegen in één klap. De spray houdt je lokken namelijk tot wel 48 uur (!) in model én de vegan formule beschermt je haar tegen UV-stralen. Dat laatste is essentieel om je haar gezond te houden, want UV-stralen kunnen het haar verkleuren, uitdrogen, de eiwitstructuur van het haar beschadigen, de elasticiteit verminderen en het kan ook je hoofdhuid beschadigen.
Het zorgt voor voller haar
Natuurlijk zijn alle producten van Wella fijn en goed voor je haar, maar het paradepaardje uit de nieuwe Fullness Volume Range is wat ons betreft toch echt de Wellaflex Fullness Volume Hair Thickening Tonic. Het product zorgt voor zichtbaar voller en dikker haar, terwijl het de hoofdhuid verzorgt. De tonic (zonder ingrediënten van dierlijke oorsprong) laat geen plakkerig gevoel achter en het zorgt er ook nog eens voor dat beschadiging door haarbreuk vermindert.
Duurzamer
De missie van Wella is om elke vrouw van gezonde lokken, een gezonde hoofdhuid en stralend haar te laten genieten. Maar het haarmerk zet zich ook in voor duurzaamheid en is gebrand op het minimaliseren van de impact op het milieu. De verpakkingen zijn daarom gemaakt met 50 procent gerecycled aluminium en 45 procent gerecycled materiaal. Sounds good!
De nieuwe productlijn is verkrijgbaar bij Kruidvat, Trekpleister, Etos en DA. Kijk voor meer informatie op de Instagrampagina van Wellaflex.
Openingsbeeld: Adobe Stock