Dít heeft Meghan Markle’s nieuwe merk voor ons in petto

Wat kunnen we verwachten van lifestyle brand American Riviera Orchard?

Een tijdje geleden kondigde Meghan Markle haar nieuwe merk, genaamd American Riviera Orchard, aan. Het was al bekend het een lifestyle-gerelateerd merk betreft, maar nu weten we ook aan welke producten de ex-prinses zo lang heeft gewerkt.

The Tig

Een halfjaar geleden werd er volop gespeculeerd dat Meghan haar lifestyle blog The Tig weer op zou gaan pakken. De periode waarin ze haar blog runde lijkt alweer een leven geleden. Ze trok de stekker eruit toen haar relatie met prins Harry serieuzer werd. Toen Meghan en Harry echter al een tijd geen werkende royals meer waren, dacht men dat de Hertogin van Sussex haar blog nieuw leven in zou gaan blazen.

Niets bleek minder waar. In plaats daarvan was Meghan bezig met een heel ander, minstens net zo leuk project, haar eigen merk: American Riviera Orchard!

American Riviera Orchard

Dat American Riviera Orchard zich zal richten op items voor in en om het huis, is geen nieuws. Maar het wordt nog beter: uit een trademark-aanvraag blijkt dat Meghan van plan is om ook eten te verkopen, zoals jams, notenpasta’s en allerlei andere heerlijke spreads. Daarnaast zal ze naar verluidt ook tafelkleden, glazen, bestek en kookboeken aanbieden.

Maar dat is nog niet alles, want The Daily Mail wist onlangs te vertellen dat American Riviera Orchard nog meer goodies zal gaan verkopen. Binnenkort kunnen we volgens de tabloidkant blijkbaar ook verschillende cosmeticaproducten scoren, denk hierbij bijvoorbeeld aan bodylotions, make-up, skincare, haarverzorging en parfum. Dat klinkt toch helemaal fantastisch?!

Items voor dieren

Je zou het merk van Meghan dus kunnen omschrijven als een soort hele fancy – en hoogstwaarschijnlijk ook stuk duurdere – HEMA. Page Six doet nog een schepje bovenop de bevindingen van Daily Mail, en beweert dat American Riviera Orchard zelfs producten voor onze trouwe viervoeters zal gaan verkopen. Volgens het Britse magazine, brengt Meghan onder andere hondenvoer, voerbakken, halsbanden en knusse mandjes uit voor onze harige vriendjes.

Waar het merk zich precies op gaat richten, moet nog blijken. Maar dat de vrouw van prins Harry het er druk mee heeft, is één ding dat zeker is. Volgens een of andere bron werkt Meghan namelijk al meer dan een jaar aan het merk. “Het zijn allemaal dingen die dicht bij haar staan, dingen waar ze gepassioneerd over is”, schrijft Page Six. Wij zijn in ieder geval erg benieuwd!

Bron: ELLE | Beeld: NL Beeld 

Laatste nieuws