Marc Cain presenteert nieuw label in dromerige zee van lavendel 

En de items uit de eerste Marc Cain Glam-collectie pasten perfect thuis in deze prachtige omgeving. 

Marc Cain

Stel je voor: een lavendelveld in full bloom, dat zich uitstrekt zover het oog reikt. Dromeriger kan bijna niet. In dit landelijke paradijs presenteerde Marc Cain zijn nieuwste label Marc Cain Glam, met stukken die net zo dromerig waren als het pittoreske landschap.

Lanceringsevent op een dromerige locatie

Eind mei deelde Marc Cain dat het zijn imperium uitbreidde met een nieuw label. Met Marc Cain Glam wil het modehuis inspelen op het verlangen naar kleding waarbij exclusiviteit en verfijning samenkomen. Of je nu ontspannen gaat lunchen met vrienden of een chic werkdiner op de planning hebt staan, de Glam-items zijn er perfect voor.

De eerste glamcollectie genaamd Floralia Sunset bestaat uit prachtige paarse ontwerpen en bloemmotieven gecreëerd door AI. Het zijn stukken die volgens het label doen denken aan de adembenemende kleuren van een tuin bij zonsondergang. Het modehuis koos er daarom voor om het nieuwe label te presenteren in de Provence, te midden van een dromerig lavendelveld. Marc Cain had daarmee geen betere locatie kunnen kiezen.

Een zee van paarse lavendel, een zonsondergangdiner aan een prachtig gedekte tafel met overhangende kroonluchters, en muzikaal entertainment verzorgd door een zangeres en pianist op een witte vleugel. Het eerste Marc Cain Glam-event had een hoog FOMO-gehalte, maar plekken aan de chique tafel waren enkel gereserveerd voor een zeer exclusieve gastlijst.

De gasten

Onder anderen supermodel Nadja Auermann en haar dochter Cosima Auermann waren bij de lancering aanwezig, en het was voor hen absoluut een wow-moment. "De setting was geweldig, de sfeer fantastisch en de looks zeer glamoureus. De combinatie van het adembenemende landschap van de Provence en de unieke ontwerpen van de Glam-collectie maakte dit evenement voor ons een onvergetelijke ervaring."

Ook supermodel Karolina Kurková was bij het event aanwezig. "Ik ben zo enthousiast om dit speciale evenement hier in de Provence met Marc Cain mee te maken!", zei ze erover. "Ik heb al enkele favorieten ontdekt in de nieuwe glamcollectie." Daarnaast waren ook influencers Farina Opoku en Jessica de Oliveira aanwezig. De gasten gingen allemaal gehuld in hun favoriete ensemble uit de nieuwe collectie, en uiteraard was ook Marc Cain-oprichter Helmut Schlotterer van de partij in de Provence.

Ook Marc Cain zelf is erg blij met de collectie. "De collectie is zo veelzijdig en kan van ochtend tot avond gestyled worden", stellen Marinela Oglan, Head of Design Glam, en Mioara Buda, Senior Designer. "Het draait allemaal om glitter en glamour, waarbij elegantie en stijl gecombineerd worden met een vleugje luxe. De betoverende kleuren, prachtige prints, fijne stoffen en weelderige details zoals fonkelende kristallen maken de stukken heel bijzonder."

Fashion
  • Marc Cain