Huidverzorgingsmerk Naïf samen met het Emma Kinderziekenhuis op een missie

Wij steunen maar al te graag zo'n goed doel, jij ook?

Huidverzorgingsmerk Naïf is niet alleen goed voor je huid, maar zet zich ook nog eens in voor het goede doel. Naïf en het Emma Kinderziekenhuis slaan namelijk de handen ineen; het merk doneert van 6 tot en met 24 december automatisch vijf euro van elk verkochte baby­- en kids giftset aan Stichting Steun Emma. De actie zal vandaag gelanceerd worden door Daphne Deckers in de Bijenkorf.

Donatie
Met deze donatie draagt Naïf bij aan de realisatie van een toonaangevend expertisecentrum voor premature baby’s in het Emma Kinderziekenhuis. Maar liefst zeven procent van de kinderen wordt namelijk voor de 37ste week geboren. Ook zijn er jaarlijks ruim 2000 baby’s waarbij de geboorte zelfs voor de 32e week plaatsvindt. Bij een te vroeggeboren kindje zijn de noodzakelijke lichaamsfuncties nog niet volledig ontwikkeld en dit kan gevolgen hebben voor het functioneren van de organen, ook op latere leeftijd. Wij steunen dan ook maar al te graag zo’n goed doel, jij ook?

De producten zijn verkrijgbaar via Naifcare.com en bij de Naïf pop­up store in Lil’ Amsterdam.

Beeld: Naïf 

Laatste nieuws