Noughties-merk Juicy Couture is terug van weggeweest

Noughties-merk Juicy Couture is terug van weggeweest

Na de iconische huispakken (waarbij het woord juicy met strasssteentjes op je billen prijkt) die begin 2000 razend populair waren, komt Juicy Couture nu met een make-uplijn. Eén ding is duidelijk; het is alles wat we verwacht hadden van het nostalgische modemerk.

Back in the game

Lees ook: Chanel lanceert met nieuwe make-uplijn, speciaal voor de man

Na de succesvolle huispakken gooide het merk het roer om en lanceerde kort daarna een parfumlijn. Nu, jaren later, zijn ze back in the game met weer iets heel anders; een make-upcollectie. Juicy Couture laat weten dat de lijn limited edition zal zijn en binnenkort verkrijgbaar is. De collectie bestaat uit een oogschaduwpalette, lipgloss, lipsticks en een eyeliner. En zoals we al konden raden… ze zijn allemaal een en al glitter!

 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram

Een bericht gedeeld door Holographic Kiss(@glow_n_shimmer) op

Onbevreesd expressief

Het merk beschrijft de producten als een speelse lijn van uitdagende cosmetica. De producten hebben gedurfde kleuren die volgens Juicy Couture net zo leuk en expressief zijn als de vrouwen die ze dragen. De meeste producten zullen rond de 18 dollar kosten en het oogschaduwpalette 38 dollar.

 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram

Een bericht gedeeld door Madison Sanders  (@maaddbeauty) op

Beeld: Getty, Instagram

Gerelateerde artikelen