Lady Gaga is het nieuwe gezicht van Tiffany & Co.

En dit zijn de eerste beelden!

Het juwelenmerk Tiffany & Co. slaat de handen ineen met niemand minder dan Lady Gaga. De excentrieke zangeres is het gezicht van de nieuwe Legendary Style Campagne. De sieradencollectie die Lady Gaga vertegenwoordigt, wordt ook wel de Tiffany City HardWear-lijn genoemd.

De campagnevideo waarin de zangeres te zien is zal aanstaande zondag (5 februari) voor het eerst vertoond worden tijdens de Super Bowl LI. Hierin zal Gaga vanuit haar hart spreken over haar passie voor Tiffany & Co. En nog belangrijker: over haar eigen weg naar zelfexpressie en empowerment. “In New York word je geboren met het beeld dat Tiffany het hoogst haalbare is, dat is waar de magie ontstaat. Het merk is onherroepelijk en iconisch maar blijft zich vernieuwen en met de tijd meegaan”, aldus Lady Gaga. “Tiffany staat voor mij symbool voor tijdloze Amerikaanse sieraden.”

De Tiffany City HardWear-collectie is vanaf 2 mei verkrijgbaar op tiffany.com en zal vanaf 28 april wereldwijd in de winkels liggen.

8 bizarre dieetgeheimen waar Hollywood bij zweert >

Bron/beeld: Tiffany & Co.

Laatste nieuws