Sponsoren Starters Award 2011: SMART en Clarks

SMART en CLARKS sponsoren de Marie Claire Startersaward 2011. Marie Claire vraagt ook deze twee gevestigde succesvolle bedrijven naar hun ondernemingshistorie.

“Creatieve ondernemers bedenken oplossingen door bestaande problemen vanuit een andere hoek bekijken” - SMART

Smart moedigt ondernemers graag aan om deel te nemen aan de Marie Claire Starters Award. Goede ideeën zijn meestal simpel van opzet en draaien vaak maar om 1 ding: de oplossing voor een bestaand probleem, vanuit een andere hoek bekeken. Zo is onder andere ook de smart fortwo ontstaan. Omdat wij weten dat er gemiddeld slechts 1,2Smart personen in de auto zitten en dat er vaak afstanden worden afgelegd van minder dan 50 kilometer. Zo ontstond er een auto die een unieke propositie vervult. En.. hij is benchmark op het gebied van CO2 uitstoot. We willen jullie bij deze erg veel succes en inspiratie wensen!

 

 

 

 

‘Basisbeginselen? Kansen durven pakken, niet bang zijn jouw ideeën aan de wereld te presenteren en veel, heel veel doorzettingsvermogen’ – CLARKS

Het merk Clarks is ontstaan in 1825, de twee broers Cyrus en James durfden de uitdaging aan om iets totaal nieuws op de schoenenmarkt te zetten. In die tijd waren de Singers net uitgevonden, zo zetten ze een product op de markt wat nog nooit eerder op die manier geproduceerd was. Ze vestigden naam met hun inventieve ontwerpen en benutten de ontwikkelingen in de economie. Nu is dit een verhaal van bijna 200 jaar oud, maar de basisbeginselen voor het starten van een bedrijf blijven hetzelfde: kansen durven pakken, niet bang zijn jouw ideeën aan de wereld te presenteren en veel, heel veel doorzettingsvermogen. Wij werken graag mee aan het stimuleren van nieuwe talenten, die net als de Cyrus en James van deze tijd hun idealen willen realiseren. Daarom steunt Clarks Marie Claire Starters Award met enthousiasme!

Volg Marie Claire Career nu ook op @MCcareer

Gerelateerde artikelen