Waar de meeste sterren dol zijn op het gebruiken van Snapchat, heeft het social media-kanaal zich nu de woede van Rihanna flink op de hals gehaald. De zangeres is helemaal klaar met het bedrijf en stopt haar woede dan ook allesbehalve onder stoelen of banken...
Advertentie
De woede van de zangeres heeft namelijk alles te maken met een advertentie die zich liet 'inspireren' door de gewelddadige ruzie tussen Chris Brown en Rihanna in 2009. De zangeres werd destijds flink door haar ex-liefje mishandeld, wat uiteindelijk leidde tot een taakstraf en contactverbod voor de zanger. Dat nu juist dat incident met de tekst 'Zou je liever Rihanna meppen of Chris Brown slaan' als reclamestunt wordt gebruikt, maakt Rihanna meer dan woedend.
Uitgebreide reactie
"Snapchat, je bent niet mijn favoriete app, dat weet je. Ik probeer er nog steeds achter te komen welk punt jullie wilden maken. Ik zou het graag onwetendheid noemen, maar ik weet dat jullie niet zo dom zijn", begint ze haar uitgebreide Instagram Story. Toch is ze niet de enige die openlijk gereageerd heeft op de misselijkmakende advertentie. Ook de advocaat van ex-liefje Chris heeft gereageerd op de enorme blunder. "Wie dit bij Snapchat heeft gepost, moet zelf worden geslagen."
Blunder
Het geliefde social media-kanaal van de sterren heeft inmiddels een reactie naar buiten gebracht en laat onder andere weten dat de advertentie nooit online had mogen komen. "Het spijt ons dat we deze vreselijke fout hebben gemaakt. We onderzoeken wat er tijdens het beoordelingsproces fout is gegaan zodat we ervoor kunnen zorgen dat zoiets niet opnieuw kan gebeuren.” Al zijn ze door deze fout inmiddels al heel wat fans van RiRi kwijtgeraakt...
Lees ook: 10 dingen die Rihanna een icoon van deze tijd maken
Beeld: Instagram, Getty