Marie Claire verwent business lady’s bij Like my Brand

Men neme de honderd meest invloedrijke business moms van Nederland en laat ze speeddaten met de twaalf hotste merken en innovaties van dit moment. ‘Bi

Men neme de honderd meest invloedrijke business moms van Nederland en laat ze speeddaten met de twaalf hotste merken en innovaties van dit moment. Resultaat? Een enerverende editie van Like My Brand. Marie Claire was er om al het smart & amazing nieuws te spotten.

‘Bij Marie Claire snappen ze het’

Na het startsein van Karlijn Visser – co-owner van Friends of the Brands – kon het speeddaten beginnen. Eerste stop: de Marie Claire stand, waar alle business moms getrakteerd werden op een dosis welverdiende verwennerij. Terwijl hoofdredacteur Claudia Straatmans een aantal van haar eigen carrièrelessen oprakelde, genoten de lady’s van overheerlijke Marie Claire macarons, van een ontspannende nekmassage, én kregen ze een mini-abonnement. ‘Bij de stand van Marie Claire snappen ze het’, twitterde trendwatcher Lieke Lamb terecht. En dan was er als kers op de taart: inspiratie voor thuis in de vorm van ’t boek Het nieuwe succes door topzakenvrouw Arianna Huffington.

Sylvana Simons: ‘Ik denk ineens tóch aan sporten’

Maar er was meer. Zo stortten de business moms zich op een mini-yogales, onder leiding van een… iPad. Reden? De nieuwe Logitech AnyAngle: een supersoepele iPad-hoes die je in iedere positie de beste zichthoek biedt. Met rubberen laag die je iPad beschermt tegen ongelukjes – voor als die yogapose nét even lastiger is dan-ie lijkt.

Even verderop riep Sylvana Simons dat ze ineens tóch aan sporten dacht, na het zien van de EMS-training van Pullz. Een gloednieuwe work-outmethode, waarbij je in een speciaal pak voorzien van elektroden al je spieren traint. Dankzij de extra weerstand van het pak zou je met twintig minuten trainen het effect bereiken van een normale work-out van twee uur. Tja, het lijkt inderdaad dé manier om in hysterisch drukke werkweken toch te kunnen sporten.

Dermalogica verblijdde alle (bekende) business moms met een beginvoorraad van het pas gelanceerde PowerBright TRx™ – een serie producten tegen hyperpigmentatie (ofwel pigmentvlekjes, verkleuringen en ongelijkmatige teint). We want! En aan de andere kant van de prachtige zaal in hotel Sofitel Legend The Grand had iedereen een date met sieradenlabel Mi Moneda. Ze stonden er met hun nieuwe, minimalistische collectie XS Moneda, waarvan – je raadt het al – elke zakenvrouw een persoonlijk sieraad in haar goodiebag mee kreeg.

Meer Like My Brand – inclusief handige businesstips van succesvolle zakenvrouwen – vind je in ons april issue, dat vanaf 12 maart in de winkel ligt.

Laatste nieuws