Deze buikspieroefeningen kan je zelfs in bed doen

I-de-aal als je een tikkeltje lui bent. Ben je niet zo’n actieveling maar wil je wel graag mooie abs creëren? De bedoeling: elke oefening (het z

Lees ook

I-de-aal als je een tikkeltje lui bent.

Ben je niet zo’n actieveling maar wil je wel graag mooie abs creëren? Dan zijn deze buikspieroefeningen het perfecte begin van je dag.

De bedoeling: elke oefening (het zijn er in totaal vijf) doe je vijftig seconden, waarna je tien seconden rust houdt. Een set duurt in totaal vijf minuten – probeer er drie achter elkaar te voltooien. Heb je er binnen een kwartiertje een fijne miniwork-out achter de rug, zonder dat je er je bed voor uit hoefde te komen. Prettig, toch? En het fijne: je bent meteen wakker.

Let wel: plaatselijk vet verbranden bestaat niet. Deze oefeningen helpen absoluut om je buikspieren te versterken, maar als er een laagje vet over die killer abs blijft zitten, zal je ze nooit aan de wereld kunnen showen. Wil jij een echte sixpack? Dan zal je uiteindelijk toch écht uit je bed moeten komen en bijvoorbeeld HIIT (High Intensity Interval Training) moeten doen om lichaamsvet te verbranden.

Zo train je je buikspieren terwijl je loopt >

Laatste nieuws

Zie ook