Dit moet je weten over het SIRT Food-dieet (wijn en chocolade is toegestaan!)

Het Sirtood-dieet is hét dieet van 2016. Want volgens dit dieet mag je chocolade op z’n tijd en hoef je een rood wijntje ook niet te laten staan.

Lees ook

Het dieet waarbij chocolade en rode wijn niet op de verboden-lijst staan.

Het SIRT Food-dieet is hét dieet van 2016 (vinden wij). Want volgens dit dieet mag je chocolade op z’n tijd en hoef je een rood wijntje ook niet te laten staan. Now we’re talking.
Het is de bedoeling dat je meer producten eet die ‘sirtuins’ (een soort van proteïne) bevatten. “Sirtfoods” zijn voedingsmiddelen die rijk zijn aan voedingsstoffen en die volgens wetenschappers je metabolisme flink aanzwengelen, vet verbranden en spieraanmaak versterken. Laten chocolade en rode wijn nou veel ‘sirtuins’ bevatten. Ha!

Dit deed een maand zonder suiker en alcohol met mijn lijf >>

Dus wat te doen?
Verhoog de inname van sirtuins. Deze vind je in appels, citrusvruchten, peterselie, kappertjes, blauwe bessen, groene thee, sojamelk, aardbeien, komijn, olijfolie, rode ui, rucola en boerenkool (of kale voor de health girls onder ons). Koffie bevat trouwens ook sirtuin, dus die mag je weer terug op je dagelijkse menu zetten. Ook op het menu: groene sapjes en maaltijden, zoals boekweit met een gambacurry. Geef toe, dat klinkt best goed.

Aidan Goggins en Glen Matten, bedenkers van het Sirtfood-dieet, beloven ons een slank lijf, glowing skin en meer energie. Wie doet er mee?

“The SIRT Food Diet” bestel je bij bol.com voor 10,99 euro >>

Laatste nieuws

Zie ook