Yes: bij dit merk kun je nu ook terecht voor abonnementen mét telefoon

Het bedrijf kust daarmee z'n status als Sim Only aanbieder vaarwel.

Lees ook

Is it just us? Of brengt het uitzoeken van een nieuwe telefoon een soort excitement met zich mee? We verdiepen ons soms wel dagen in de nieuwste modellen, hoe de kwaliteit van de camera is, maar ook waar we ‘m op de kop kunnen tikken. Wat dat laatste betreft, heeft Simyo leuk nieuws: je kunt voor een nieuwe telefoon nu ook bij deze telecomprovider terecht.

Sim only, no more

Het bedrijf Simyo was natuurlijk al jaren een serieuze speler op de telefoniemarkt, maar is sinds vandaag een nóg grotere mededinger. Je kunt nu namelijk ook bij het dochterbedrijf van KPN terecht als je op zoek bent naar een nieuwe telefoon. Het bedrijf neemt daarmee afscheid van zijn status als Sim Only aanbieder.

Soorten telefoons

Bij Simyo kun je vanaf nu terecht voor een nieuwe telefoon, of voor een refurbished exemplaar. Je kunt de telefoon meteen kopen, maar je kunt de telefoon ook gespreid over twee jaar afbetalen – of zelfs een deel betalen en de rest gespreid afbetalen. Enkele telefoons die Simyo in de aanbieding heeft zijn de iPhone 12 mini, de Samsung A52s 5G en de Oppo A74 5G. Benieuwd naar het volledige assortiment? Die vind je op de website van Simyo.

Ben je momenteel al klant bij Simyo met een Sim Only abonnement? Dan kun je je abonnement verlengen en er meteen een nieuwe telefoon bijbestellen. Nieuwe klanten hebben daarnaast geluk, want je hoeft tijdelijk geen aansluitkosten te betalen.

Video

Het is natuurlijk niet niets om als bedrijf van je Sim Only aanbieder-status af te stappen. Simyo deelde daarom een grappige video die een kijkje achter de schermen biedt van de klantenservice. Of nou ja, een soort van. We krijgen namelijk het fictieve proces mee van hoe de SIM.E.O van Simyo bedenkt dat ze eigenlijk ook wel een keer telefoons kunnen aanbieden. Een video vol zelfspot, houden we van.

Robin Clements, EVP Marketing en Products van KPN, is blij met de nieuwe ontwikkeling. “Wanneer wij merken dat de Simyo klant behoefte heeft aan een telefoon bij zijn abonnement, dan blijven we uiteraard niet achter. Super dat we de Simyo klanten vanaf vandaag blij kunnen maken met het enige wat we tot nu toe niet konden aanbieden als Sim Only provider: een telefoon. Klanttevredenheid staat bij Simyo op nummer één.”

Beeld: iStock

Laatste nieuws

Zie ook