Lange wimpers, longlasting foundation en de langverwachte blush van een chic modehuis. Marie Claires beauty editor, Marjolein Vermeij, zet de eerste beauty launches van het seizoen voor je op een rij.
1. Je eigen routine
Nieuw skincare merk Routinely lanceert dertien serums én een app waarmee je erachter komt welke bij jouw huidbehoeften passen. De app neemt ook factoren als luchtkwaliteit, het weer en je slaapritme mee, en geeft een seintje als je beter kunt switchen naar een ander serum.
2. Om van te blozen
Het beautyimperium van Hermès begon met parfums en lipsticks, maar breidt zich rap uit. Nu met blushes: hoog gepigmenteerd en in een classy doosje.
3. Drie musketiers
Cartier lanceert niet 1 maar 3 nieuwe geuren. Geïnspireerd op de natuur en rivieren, en vooral ook voor het behoud ervan. De flacons zijn hervulbaar, de doosjes van duurzamer materiaal en makkelijker te recyclen
4. Ultra-goed
De nieuwe foundation van Chanel heeft een luminous doch matte finish, lichte dekking en een formule die de hele dag – zonder touch-up – mooi blijft. In lekker veel tinten, dertig om precies te zijn.
5. Powerstift
Giorgio Armani lanceert Lip Power. Een paar van de voordelen op een rijtje: makkelijk aan te brengen door de vorm, lichtgewicht, comfortabel, hydraterend en tussen mat en glans in. Need we say more?
6. Let them wonder
Het doel van deze mascara: ultralange wimpers die doet denken dat je net nieuwe wimperextensions hebt. Tip: laat de eerste laag gedeeltelijk drogen en breng dan een tweede aan, dan werkt de formule optimaal.
7. Anti-roos deluxe
Hair Rituel by Sisley weet zelfs iets onsexy’s als roos aantrekkelijk te maken. Met een nieuw serum – in een stunning blauw flesje – dat de hoofdhuid weer in balans brengt.
- Marjolein Vermeij
- BrunoPress, Instagram