Beauty buys: de nieuwste lanceringen waarvan je op de hoogte wilt zijn

Van toffe haartools tot nieuwe skincare-producten.

In een tijdperk waarin trends elkaar in rap tempo afwisselen, blijft één ding constant: de sensatie van het ontdekken van nieuwe beautyproducten. Wij zetten de fijnste lanceringen op een rijtje.

ghds Color Crush collectie

De lente verwelkomen? Dat doet ghd met de Color Crush limited edition collectie in stijl. Voor deze collectie stak ghd vijf van haar iconische tools in een lekker opvallend jasje. Zelfde kwaliteiten, nieuw uiterlijk. De chronos, duet style 2-in-1, max stijltang, gold stijltang en de helios haardroger kun je nu verkrijgen in een opvallend kleurtje.

Limited edition ghd chronos stijltang in cyber lime, verkrijgbaar voor €369.

Marc Jacobs’ Wild Daisy

De Daisy-familie van Marc Jacobs heeft er een nieuw lid bij. Daisy Wild is de nieuwste aanwinst in de parfumcollectie. De geur is bold, vrouwelijk en doet je meteen verlangen naar op avontuur gaan. Ook leuk: het prachtige flacon is hervulbaar.

Daisy Wild van Marc Jacobs, verkrijgbaar vanaf €75.

Clay and Glows BHA/AHA Exfoliant

Het Clay and Glow-imperium groeit hard. Het huidverzorgingslabel lanceerde onlangs de BHA/AHA Exfoliant – en die was lang overdue, want fans van het merk vroegen hier al een lange tijd om. De exfoliant bevat een krachtige mix van 2 procent salicylzuur en 1 procent natuurlijke AHA’s om de huid helderder en gladder te maken. Geschikt voor iedere huid.

Clay and Glow BHA/AHA Exfoliant, verkrijgbaar voor €32,95.

JUNGLÜCKS Retinal

Tekenen van veroudering tegengaan en de collageenaanmaak van je huid een boost geven? Het kan met de nieuwe producten van JUNGLÜCK. Het skincaremerk, dat focust op biologische en vegan ingrediënten, breidt diens aanbod uit met twee retinal-producten: een retinal crème en een retinal sensitief serum. Allebei ontworpen om collagaansynthese te stimuleren, wat tot een stevigere huid leidt, lijntjes opvult en littekens vermindert.

JUNGLÜCK Retinal crème, binnenkort verkrijgbaar.

Kiko Milano’s Full Coverage 2-in-1 Foundation & Concealer

De Full Coverage 2-in-1 Foundation & Concealer is het nieuwste make-upproduct van Kiko Milano. En het is meer dan alleen een foundation. Het lichtgewicht twee-in-een-product camoufleert oneffenheden, vermindert poriën zichtbaar en laat geen cakey-effect achter. Flinke bonus: hij is verkrijgbaar in 42 tinten.

Kiko Milano, Full Coverage 2-in-1 Foundation & Concealer, verkrijgbaar voor €19,99.

Weleda’s Deodorant Sticks

Weleda had natuurlijk al een fijne roll-on en spray-deodorant, maar het label brengt nu ook een handige deodorant stick uit. De deo – verkrijgbaar in twee geuren – is vrij van alcohol en aluminiumzuren, 100 procent natuurlijk en de ingrediënten shea butter en biologische zonnebloemolie verzachten en verzorgen de gevoelige huid. En de deo, met de geur van citrus en bergamot of eucalyptus en pepermunt, ruikt ook nog eens heel lekker.

Weleda 24H Deodorant Stick, verkrijgbaar voor €10,99. 

Bondi Sands’ suncare

Bondi Sands staat natuurlijk bekend om fijne zonnebescherming. Onlangs voegde het Australische merk daar nog een paar nieuwe producten aan toe: de SPF 50+ Fragrance Free bodyspray (waarmee het makkelijker dan ooit is om een SPF aan te brengen) en de Aloe Vera Cooling Gel (perfect om de vochtarme huid mee te herstellen na een zonovergoten dag).

Bondi Sands Aloe Vera After Sun Cooling Gel en Bondi Sands SPF 50+ Fragrance Free bodyspray zijn binnenkort verkrijgbaar bij Douglas.

Collagebeeld: Susan Wilkinson (Unsplash) ghd, Marc Jacobs, Clay & Glow, JUNGLÜCK, KIKO Milano, Bondi Sands, Welleda

Laatste nieuws