Met deze tips houd je je work-out routine vol

Handig.
Met deze tips houd je je work-out routine vol

Laten we eerlijk zijn: het is veel makkelijker om sport doelen te stellen dan ze te behouden. We hebben allemaal de beste bedoelingen, maar naarmate de tijd vordert, verliezen we vertrouwen en motivatie. Wat nu?

Mindset

Wat eerst zo haalbaar lijkt - vijf dagen per week naar de sportschool gaan/een halve marathon rennen - kan op de een of andere manier veranderen in iets onmogelijks. Maar met een goede mindset kun je alles bereiken en doormiddel van deze tips heb jij binnen een paar maanden je einddoel bereikt. 

Lees ook: 3 manieren om meer groenten binnen te krijgen

Tips

  1. Zoek een fitness maatje die net zo gemotiveerd is als jij
  2. Koop lekker zittende en mooie sportkleding (en schoenen)
  3. Werk aan een trainingsschema die voor jou en je maatje werkt
  4. Kies voor een makkelijke optie, zoals een sportschool in de buurt
  5. Sluit je aan bij vaste klasjes
  6. Kies vaste dagen waarop je wil gaan
  7. Schrijf je doelen op en houdt deze ingedachte 
  8. Als je een dag geen tijd hebt, ga dan opzoek naar korte work-out die je thuis kunt doen
  9. Wissel je trainingen af. Bijvoorbeeld de ene dag krachttraining en de volgende dag yoga
  10. Probeer je dieet aan te passen op jouw doelen en behoeften
window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: 'alternating-thumbnails-a', container: 'taboola-below-article-5df51773a8be8', placement: 'Below Article Thumbnails 2', target_type: 'mix' });