Prins Harry en Meghan Markle maken pijnlijke fout

Door alle bedrijven door kondigden prins Harry en Meghan Markle deze week hun nieuwe non-profitstichting aan.

Prins Harry en Meghan Markle maken pijnlijke fout

Door alle bedrijven door kondigden prins Harry en Meghan Markle deze week hun nieuwe non-profitstichting Archewell Foundation aan, die ze vernoemden naar hun zoon Archie en de Griekse betekenis 'bron van actie. Echter waren de twee één belangrijk ding vergeten.

Inspiratie

"Voordat we Sussex Royal bedachten, speelden we al met het idee om iets met het woord ‘arche’ te doen. Uiteindelijk werd dit ook de inspiratie voor de naam van onze zoon Archie”, vertelde het stel trots over hun nieuwste project, die ze zonder groot spektakel lanceerde vanwege het coronavirus.

Lees ook: Deze eisen stelt Meghan Markle voor het aannemen van een acteerklus

Golddigger

Waar ze de merknaam wel al voor onder andere kleding en audioboeken hadden laten vastleggen, was het stel wel vergeten om de domeinnaam op internet alvast te claimen. En dat kwam hen duur te staan.

Een grapjas besloot snel een website met de naam Archewell Foundation te maken, waar bezoekers vervolgens werden doorverwezen naar de videoclip van het nummer Golddigger van Kanye West. Dit nummer zou volgens Het Laatste Nieuws een verwijzing zijn naar het feit dat Harry en Meghan terug zijn getreden als royals om zo zelf hun geld te kunnen verdienen.

Inmiddels is de site offline gehaald. Of dat Harry en Meghan actie hebben ondernomen of de grappenmakers zich terug hebben getrokken is niet duidelijk.

Celebrity
  • Grazia
  • BSR